Reklama:

Bc. Daniela Krčová

seznam autorůexterní redaktorka | poslat vzkaz

Do redakčního týmu se začlenila v červenci 2015, zaměřuje se na články o výživě, ale také na reporty ze sportů, kterými žije.

Už odmalička se věnuje výživě a sportu. Působí jako nutriční terapeutka a osobní trenérka. V roce 2016 úspěšně absolvovala bakalářské studium oboru Nutriční terapeut na Jihočeské univerzitě v Českých Budějovicích. Nyní pokračuje ve studiu navazujícího magisterského oboru Nutriční specialista na 1. lékařské fakultě Univerzity Karlovy v Praze.

Má znalosti z oblasti léčebné výživy i výživy různých skupin obyvatel, nejvíce se však zaměřuje na sportovní výživu. Velmi se zajímá o problematiku bílkovin, tuků a nejnovější poznatky ve výživě. Má praxi v Sanatoriích Klimkovice a tři roky také ve Vítkovické nemocnici (nutriční terapeut na lůžkových odděleních i v nutriční poradně).

Několik let se věnuje silově-kondičním tréninkům a CrossFitu. V jejím tréninku nechybí velká činka, kettlebelly, medicinbaly, pneumatika, saně (Prowler), hrazda a šplh na lano. Ve volném čase se věnuje běhu a jízdě na kole. Ráda se také účastní extrémních překážkových běhů (Army Run, Spartan Race...).

Poslední články autora
celkem 42 článků

Kilpi Heroes Race 2016
- reportáž a fotografie

Hrdinové povstali, aby porovnali své síly v sobotním překážkovém běhu v Hradci nad Moravicí. Jak vypadal jeden z nejnáročnějších závodů?

Dneska vařím já: Čokoládový
koláč nabitý bílkovinami

Máte rádi čokoládové dezerty? Máme tu lahodný zdravý koláč, který je navíc velmi snadný na přípravu.

Aditiva v potravinách
- základní informace

Pod označením "éčka" si dnes všichni představí něco špatného. Přitom to není vůbec nutné, jen je důležité vědět, která éčka jsou škodlivá a která ne.

Výživová poradna:
Potréninkové jídlo před spaním

Co sníst večer, aby Vaše tělo dostalo, co potřebuje, a zároveň jste mohli v klidu usnout?

Smoothie - chutný
a zároveň zdravý nápoj

Kdo si dnes nedělá smoothie, jako by nebyl „in“. Co smoothie vůbec je a čím je tak unikátní?

Výživová poradna:
Glykémie a chutě na sladké

Pokud se Vám stává, že máte po jídle chutě na sladké, pravděpodobně je to složením stravy. Jak to vše souvisí s hladinou cukru v krvi?

MCT tuky a kokosový olej,
pomocníci pro zdraví

Jak to s MCT olejem doopravdy je a jak vůbec funguje? Opravdu po něm roste síla a spaluje se tuk?

Nejčastější chyby v příjmu bílkovin

Bez bílkovin by nerostly svaly, že? Opravdu jich ale máme přijímat tolik, nebo našemu tělu stačí mnohem menší množství?

Dneska vařím já:
Kuřecí mnoha barev

Nenáročný recept na chutnou směs se zeleninou a kuřecím masem, která se hodí i do diety.

Jak na Nový rok, tak po celý rok

Také si 1. ledna dáváte všemožná předsevzetí, která ale v průběhu roku postupně upadají v zapomnění?

 
Nejčtenější články autora
za posledních: 30 dní | 60 dní | 1 rok | celkově

Výživa pro začátečníky (I.):
Bílkoviny a sacharidy

Začínáte s posilováním, chcete změnit stravovací návyky, ale nevíte, jak na to? Zde najdete kompletní, přehledný a srozumitelný návod.

Největší omyly ve fitness výživě

Dělá je většina z nás - omyly, které nás zdržují od úspěchu a mnohdy škodí našemu zdraví.

Výživová poradna:
Veganství a vyrýsování

Rýsování je těžké i při běžné stravě. Je to na veganské stravě vůbec možné? Proč mají vegani problém s hubnutím, jak ho vyřešit?

Výživa pro začátečníky (II.): Tuky a optimální příjem energie

Kolik a jaké tuky přijímat, jaký je optimální přísun kalorií a živin a jak by měla vypadat strava před a po tréninku?

Výživa pro začátečníky (III.): Jídelníčky

Podívejte se, jak by mohl vypadat jídelníček začátečníka v závislosti na jeho tréninkovém cíli a somatotypu.

Ořechy a jejich odvrácená strana

Pokud i zdravou potravinu konzumujeme v nadměrném množství, může se stát nezdravou. Jak je to s ořechy?

Dneska vařím já:
Vánoční speciál (I.)

Jestli přemýšlíte nad zdravější variantou vánočního cukroví, zkuste třeba naše lahodné kokosové Raffaello anebo variaci na klasické perníčky.

Spánek jako determinant
výkonnosti a zdraví

Spánek má značný vliv na fyzický i psychický výkon a produktivitu, což mnoho lidí podceňuje. Nedostatek spánku se projeví negativně na celém organismu.

Aditiva v potravinách:
Sladidla (I.)

Sladidlům se dnes již téměř nevyhneme. Jsou dnes přidávána skoro do všech potravin a sportovní výživy. Pojďme si o nich povědět více.

Nový rok: Nová předsevzetí
a nová motivace

A je to tady zase. Rok se s rokem sešel a my jsme opět připraveni dát si předsevzetí, která jsme v loňském roce nesplnili. Jak na to?

 


4







Jméno: pamatovat
Heslo:
Víte, že...
...poslední objednávka v obchodě
Ronnie.cz byla před 48 sekundami?



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údaje
Copyright © 2010-2017 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2017 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV NOVÉ  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra