Reklama:

Ing. Jan Smejkal

seznam autorůexterní redaktor | poslat vzkaz

Narodil se 1954 v Hradci Králové, je absolventem Vysoké školy zemědělské v Praze.

Trenér kulturistiky II. třídy a rozhodčí I. třídy. V osmdesátých letech lektor Krajského svazu kulturistiky a trenér závodního družstva oddílu kulturistiky TJ Stadion Hradec Králové. Od roku 1990 majitel fitcentra Body Fit Club Hradec Králové. V Českém svazu kulturistiky v devadesátých letech předseda STK až po jeho zrušení. Od roku 1992 pořadatel mezinárodní pohárové soutěže Promil Cup a celé řady mistrovských soutěží.

Publikační činnost - v osmdesátých letech občas přispíval do „Ročenek kulturistiky“. Od roku 1990 spolupracovník časopisu Svět kulturistiky, od roku 2000 spolupracovník časopisu Muscle a Fitness, v letech 2000 – 2001 přispíval do časopisu O.K. Sport vydávaný firmou NUTREND v době jeho dvouleté existence.

Samostatné publikace (autor či spoluautor) – Kulturistika pod mikroskopem (1992), Cviky (1994), Album kulturistů (1999), Kulturistika pro všechny (1999), Lekce kulturistiky (zatím 1. až 3. díl, od roku 2006).

Poslední články autora
celkem 257 článků

Při procvičování tricepsů nezapomínejte na kick-back

Proč byste měli zařazovat do svého tréninku kick-back? Kdy Vám může pomoci a jaké jsou možnosti jeho provedení?

Staré, ale časem prověřené tréninkové metody (II.)

Které z tréninkových metod jsou dnes již téměř zapomenuté, ačkoliv prokázaly svoji efektivitu?

Staré, ale časem prověřené tréninkové metody (I.)

Připomeňte si některé polozapomenuté kulturistické principy, ze kterých těžili již Vaši otcové a dědové!

Arnold a jeho trénink stehen

Jak se Arnoldovi povedlo dohnat svalový rozvoj v zaostávající dolní polovině těla?

Dave Draper - jak trénovala legenda kulturistiky šedesátých let?

Jak vypadaly Draperovy tréninky, ve kterých se sparingem odcvičili klidně i osmdesát sérií?

Arnold o trapézových svalech
- pohled do historie

Z jakých cviků se skládala Arnoldova oblíbená trojsérie na trapézy a jaké bylo jeho trapézové desatero?

Supersérie pro supersvaly

Vyzkoušejte po vzoru Arnolda supersérie cviků na antagonistické partie pro rychlý nárůst svalové hmoty.

Posilte zádové svaly a zlepšete držení těla následujícími osmi cviky

Vzpřímený postoj vypovídá mnoho nejen o fyzickém stavu našeho pohybového aparátu, ale i o našem charakteru.

Bicepsové zdvihy - tipy, triky a jaké děláme chyby?

Bicepsové zdvihy, vždyť neexistuje jednodušší cvik. Prostě ohýbáte paže v loktech, co by se na tom dalo zkazit? No, opravdu hodně.

K efektivnímu procvičení stehen a lýtek Vám stačí pouze jednoručky

Musí ten, kdo chce svoje kvadricepsy maximálně rozvinout, zařazovat těžké dřepy a používat nízké počty opakování?

 
Nejčtenější články autora
za posledních: 30 dní | 60 dní | 1 rok | celkově

Široká a mohutná ramena

Široká a mohutná ramena tvoří základ dobře vypadající vypracované postavy. Za pomoci těchto deseti pravidel si je můžete vybudovat, i když nemáte ideální genetické dispozice.

Jak se zbavit podkožního tuku
- desítka postupů, které nesmíte opomenout

Deset zdánlivě jasných a logických postupů, jejichž opomíjení může zbrzdit možná právě Vaše snažení.

Nejlepší cviky a programy
na rozvoj tricepsu

Šest cviků a čtyři programy pro mohutnější a vyrýsovanější triceps + tajemství Libora Minaříka, našeho "Mr. Triceps". Nechte se inspirovat!

Široká a masivní záda
- jak na ně?

Dalších deset užitečných tréninkových pravidel, tentokrát pro dosažení širokých a masivních zad.

Jak vybudovat perfektní
prsní svaly (I.)

Žádná jiná svalová partie nepředstavuje takový symbol mužnosti jako mohutný klenutý hrudník s obrovskými prsními svaly. Jak jich dosáhnout?

Přidejte hmotu na svoje bicepsy!

Přečtěte si, jaké jsou nejlepší techniky k rozvoji svalstva nadloktí a inspirujte se také tréninkovým postupem samotného Ronnieho Colemana!

Bench-press: jak zlepšit výkon
- konkrétní návod pro mírně pokročilé

Poradíme Vám, jak během necelého roku zvládnout váhu, o které se Vám ani nesnilo.

Jak co nejúčinněji
zatížit břišní svaly?

Kolem procvičování břišních svalů je tolik nejasností a mylných názorů, že jejich vyvracení je téměř donkichotský boj s větrnými mlýny.

Deset mýtů o procvičování
břišních svalů

Vyvarujte se nejčastějších chyb a zapracujte konečně na pořádném "pekáči buchet"!

Zajistěte si stálý růst prsních svalů
dodržováním těchto deseti pravidel!

To, že tvrdě trénujete, ještě neznamená, že je trénink také efektivní. Co tedy dělat, abyste měli výstavní prsní svaly?

 


<< předchozí
1
...







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údaje
Copyright © 2010-2018 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2018 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV NOVÉ  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra