Reklama:

Ing. Jan Smejkal

seznam autorůexterní redaktor | poslat vzkaz

Narodil se 1954 v Hradci Králové, je absolventem Vysoké školy zemědělské v Praze.

Trenér kulturistiky II. třídy a rozhodčí I. třídy. V osmdesátých letech lektor Krajského svazu kulturistiky a trenér závodního družstva oddílu kulturistiky TJ Stadion Hradec Králové. Od roku 1990 majitel fitcentra Body Fit Club Hradec Králové. V Českém svazu kulturistiky v devadesátých letech předseda STK až po jeho zrušení. Od roku 1992 pořadatel mezinárodní pohárové soutěže Promil Cup a celé řady mistrovských soutěží.

Publikační činnost - v osmdesátých letech občas přispíval do „Ročenek kulturistiky“. Od roku 1990 spolupracovník časopisu Svět kulturistiky, od roku 2000 spolupracovník časopisu Muscle a Fitness, v letech 2000 – 2001 přispíval do časopisu O.K. Sport vydávaný firmou NUTREND v době jeho dvouleté existence.

Samostatné publikace (autor či spoluautor) – Kulturistika pod mikroskopem (1992), Cviky (1994), Album kulturistů (1999), Kulturistika pro všechny (1999), Lekce kulturistiky (zatím 1. až 3. díl, od roku 2006).

Poslední články autora
celkem 252 článků

Specifika svalových vláken (II.)

Jak docílit maximálního rozvoje různých typů svalových vláken? Trénujte tak, abyste docílili maximálních výsledků!

Specifika svalových vláken (I.)

Prvořadým cílem každého tréninkového programu pro kulturisty je výstavba svalové hmoty, ale co si pod pojmem svalová hmota představíte?

Lou Ferrigno - můj trénink paží

Svůj trénink paží Vám dnes představí gigantický Lou Ferrigno.

Albert Beckles - výstavba svalů pomalu a s rozumem

Se svou tréninkovou filozofií a receptem na "kulturistickou dlouhověkost" nás dnes seznámí Albert Beckles.

Jen silní dosáhnou svých cílů

Jaké jsou zásady silového tréninku? Podívejme se na doporučení a názory proslulého silového a kulturistického experta Billa Starra.

Odstupňovaný objemový trénink

Dnes nám Dr. Douglas M. Crist představí objemový trénink s použitím nižších zátěží. Můžete se nechat inspirovat a vyzkoušet tuto metodu i Vy.

Plánovaná dokonalost
Shawna Raye

Dnes Vám představí svoji tréninkovou filosofii jeden z králů estetiky a symetrie - profesionální kulturista Shawn Ray.

Jak vybudovat optimální
„V“ tvar trupu

Zádové svaly jsou často tím, co odlišuje vynikajícího kulturistu od těch, kteří jsou "pouze" dobří. Jak dosáhnout skutečně působivého rozvoje této svalové partie?

Deset možností, jak předejít
tréninkové stagnaci (II.)

Tréninkový stereotyp je nejspolehlivější cestou, jak dosáhnout stagnace. Přinášíme Vám dalších šest doporučení, jak jí předejít!

Deset možností, jak předejít tréninkové stagnaci (I.)

Tréninková stagnace - doslova noční můra každého, kdo to s tréninkem myslí opravdu vážně. Nikdo se jí nevyhne, ale rozhodující je, jestli víte, jak ji překonat.

 
Nejčtenější články autora
za posledních: 30 dní | 60 dní | 1 rok | celkově

Zařaďte do svého tréninku (polo)zapomenuté cviky - vyplatí se to! (III.)

Využíváte ve svém tréninku čelní dřepy, Zercherovy dřepy nebo goblet dřepy?

Jak zohlednit v tréninku rychlá a pomalá svalová vlákna?

Jste spíše silový, nebo vytrvalostní typ? Jak to zjistit a jak tomu následně přizpůsobit trénink?

K vynikajícím deltovým svalům Vám postačí pouze jednoručky!

Nevíte si rady s tréninkem ramen? Vyzkoušejte trénink čistě s jednoručními činkami!

Výpady na místě,
nebo v chůzi - co je lepší?

Jaký je rozdíl mezi výpady na místě a v chůzi a kdy použít jakou variantu?

Napumpujte svoje zádové svaly obráceným veslováním

Pokud se potřebujete dopracovat ke shybům, nebo třeba jen chcete obohatit svůj trénink zad, vyzkoušejte obrácené veslování!

Hýždě a břicho - nejvyšší čas se zaměřit na tyto partie!

Pokud tyto partie nepatří před blížícím se létem mezi Vaše výstavní, pořád ještě máte čas na nich zapracovat!

Opakování - základní parametr kulturistického tréninku

Jak Vám může práce s počty a různými druhy opakování pomoci zabránit stagnaci ve Vašem pokroku?

Cory Everson
- pohled do historie

Jak vypadala Ms. Olympia v době, kdy ženská kulturistika beznadějně vyprodávala haly?

Zaútočte na Vaše stehna po vzoru Kevina Levroneho

Jak přistupoval Kevin Levrone k tréninku nohou v dobách své největší slávy?

Vybudujte si široká, pěkně tvarovaná záda jen s pomocí jednoruček

Vyzkoušejte minimalistický, avšak efektivní trénink zad, který Vám doporučuje Steve Holman!

 


...
24







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údaje
Copyright © 2010-2017 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2017 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV NOVÉ  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie  ::   Fitness centra