Reklama:

Ing. Vojtěch Meier, DBA, LL.M.

seznam autorůexterní redaktor | poslat vzkaz

Do redaktorského týmu se zapojil svou tvorbou v říjnu 2014. Ve svých článcích se nejčastěji zaměřuje na nejnovější poznatky z nápravného a kompenzačního tréninku s důrazem na optimální držení těla a jak účinně předcházet zraněním.

Sportovní problematiku vystudoval jako samostatný obor na VŠB-TU Ostrava a dále pak v zahraničí během doktorského studia, kdy absolvoval 2 půlroční stáže (Hong Kong Baptist University a Lee Kong Chian School of Medicine v Singapuru). Od roku 2011, po absolvování Fitness akademie Ronnie.cz, se každoročně účastní odborných seminářů a školení. V posledních letech již výhradně v zahraničí (Slovensko, Nizozemsko, Kanada, USA, Hong Kong, Singapur, Thajsko).

Svým klientům nabízí ucelené portfolio služeb zahrnující diagnostiku pohybového aparátu včetně FMSTM screeningu pohybových vzorů, fasciální trénink (foam rolling, FAZERTM), KAATSU BFR trénink, dechové cvičení, mobilitu, stabilitu a sílu.

Volný čas tráví provozováním sportovních aktivit a také neustálým sebevzděláváním.

Poslední články autora
celkem 10 článků

Tenzní mobilita - klíčová, ale chybějící složka ve Vašem tréninku

05. 02. 2021 • Jaký význam má trénink mobility, jaké má výhody oproti statickému strečinku a jaká cvičení použít třeba pro mobilizaci ramen nebo kyčlí?

7.643 čtenářů

Fazer - moderní přístup pro řešení nejen bolestí pohybového aparátu

28. 01. 2020 • Co jsou to Fazery a jak nám mohou pomoci udržovat pohybový aparát v lepší kondici?

20.804 čtenářů

Lidská noha jako základ bezbolestného pohybu a zdraví

01. 02. 2019 • Proč je pro náš pohybový aparát zásadní správná funkce nohou a chodidel a jak se o ně můžeme starat?

29.941 čtenářů

Fascie - proč a jak bychom se o ně měli starat?

22. 03. 2018 • Co jsou to vlastně fascie a jak nám při jejich "údržbě" může posloužit pěnový válec neboli foam roller?

82.814 čtenářů

Negativní dopady sezení
nejen na sportovní výkon

28. 11. 2016 • Dr. James Levine: "Nesprávným sezením zabíjíme sami sebe a každou prosezenou hodinou ztrácíme dvě hodiny života."

Často přehlížené dysbalance
v nastavení dolní končetiny
během tréninku

22. 04. 2016 • Nohy jsou stěžejní bod, z něhož vše vychází a který udává následný směr tréninku či výkonu a především zdraví.

Bolest krční páteře: "Text neck syndrom" - fenomén současnosti

08. 02. 2016 • Mnoho lidí neustále sleduje mobilní telefon či si píše poznámky na notebooku. Při těchto činnostech dochází k přetěžování krční páteře a přilehlých oblastí.

Předcházejte zraněním dříve,
než nastanou

03. 11. 2015 • V tomto článku si přiblížíme problematiku efektivnosti předejití zraněním a problémům s pohybovým aparátem.

Jak znovu získat reflexivní sílu?

28. 01. 2015 • Jakým způsobem cvičit, abyste byli schopni dělat vše, na co si jen vzpomenete?

FMS - otestujte svůj pohyb
a odhalte své slabiny

03. 10. 2014 • Systém, pomocí něhož je možné odhalit, diagnostikovat a následně odstranit "nedostatky", které mohou vést k problémům s pohybovým aparátem.

 
Nejčtenější články autora
za posledních: 30 dní | 60 dní | 1 rok | celkově

Tenzní mobilita - klíčová, ale chybějící složka ve Vašem tréninku

Jaký význam má trénink mobility, jaké má výhody oproti statickému strečinku a jaká cvičení použít třeba pro mobilizaci ramen nebo kyčlí?

7.643 čtenářů
 


<< předchozí
1
další >>







Jméno: pamatovat
Heslo:



Erasport, s. r. o. • Svahová 1537/2, 101 00 Praha 10 - Vršovice • IČ: 29052131, DIČ: CZ29052131 • Kontaktní údajeZásady ochrany osobních údajů
Copyright © 2010-2021 Erasport, s. r. o. • Copyright © 2001-2021 Ronnie.cz • Ronnie.cz je registrovaná ochranná známka. • Historie změn
Publikování nebo další šíření obsahu serveru Ronnie.cz je bez písemného souhlasu společnosti Erasport, s. r. o. zakázáno.
Vyhledávání:
RSS     Internetový magazín  ::   Sportovní obchod  ::   Fitness TV  ::   Lidé  ::   Diskusní fórum  ::   Fitness akademie